Blestem

Să te am doar pentru mine, să mă respiri, să mă adori

Să porți în pielea-ți  de cașmir parfumul meu de flori.

Zâmbetul  și notele  din glasul meu să-ți dea o stare de bine

și

Când nu-ți vorbesc, nu te privesc, când mă prefac  că nu te-ascult

În mintea ta, în ochii tăi,

În respirații și-n bătăi

Să-ți aud  chinul- strigăt mut.

Să te topești și să te faci nisip

Sânge mocnit să-ți ardă-n capilare!

Plămânii să ți se zbată-n chip haotic

Înfierbântat din cap până-n picioare.

În timp ce te privesc din cer, de pe o stea căzătoare

Te scurgi alene pe podeaua veche

Frumosul meu, cu ochii căprui far’ de pereche..

Leave a Reply

